1200 عدد ماسك تنفسی میان مردم توفان زده سیستان توزیع شد

1200 عدد ماسك تنفسی میان مردم توفان زده سیستان توزیع شد پرشین رز: زاهدان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هزار و 200 عدد ماسك تنفسی و تعدادی اقلام غذایی از روز گذشته تابحال میان مردم توفان زده چهار روستای هیرمند واقع در شمال این استان توزیع شده است.


رسول راشكی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح كرد: همزمان با بروز توفان شدید همراه با گرد و خاك در شمال سیستان و بلوچستان نیروهای عملیاتی هلال احمر در منطقه حاضر و خدمات رسانی به مردم را آغاز كردند.
وی اضافه كرد: این تعداد اقلام بین 824 خانوار روستایی هیرمند توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از انجام ویزیت مجانی 110 نفر از شهروندان روستای زمین بند نیكشهر خبرداد و اضافه كرد: این اقدام همراه با توزیع مجانی دارو با همكاری یكی از پزشكان خیر هلال احمر روز گذشته در این روستا انجام شد.
به گفته رئیس شبكه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان بامداد امروز /دوشنبه /بیشینه سرعت باد در ایستگاه فرودگاهی زابل 92 كیلومتر بر ساعت گزارش شد.
محمود دیانتی افزود: وزش باد شدید سبب شد تا دید افقی فرودگاه زابل به 1200 متر كاهش پیدا كند.
به گزارش پرشین رز به نقل از ایرنا از روز گذشته شدت باد در سیستان افزایش پیدا كرد به صورتی كه بیشینه سرعت باد در زابل به 104 كیلومتر بر ساعت رسید و میزان ذرات معلق در هوای این شهر را تا 19 برابر حد مجاز افزایش داد.
پرواز بامداد امروز تهران - زابل - تهران به علت كاهش دید ناشی از توفان گرد و خاك در منطقه سیستان و فراهم نبودن امكان فرود در فرودگاه زابل به سمت زاهدان تغییر مسیر داد.
همچنین توفان شن همراه با گرد و غبار شدید امروز برای دومین روز متوالی مدارس شهرستان مرزی هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان را به تعطیلی كشاند.
7316**3213 **6081


1397/07/17
13:01:02
5.0 / 5
4439
تگهای خبر: باد , پزشك , خدمات , ذرات معلق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
persianrose.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پرشین رز محفوظ است

پرشین رز

گل و گیاه