نشست معاون سازمان محیط زیست با كاركنان روابط عمومی و رسانه

نشست معاون سازمان محیط زیست با كاركنان روابط عمومی و رسانه پرشین رز: معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با پرسنل روابط عمومی و امور رسانه دیدار و گفتگو نمود.



به گزارش پرشین رز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، كریم شافعی در دیدار با كاركنان روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم اطلاع رسانی در حوزه محیط زیست تصریح كرد و اظهار داشت: روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست نماینده سازمان برای انتقال آموزش ها و ارتقای آگاهی زیست محیطی به ۸۰ میلیون هموطن است.
وی در این دیدار با تاكید بر هدف گذاری سازمان برای تخصیص اعتبار به برنامه های مدون و هدفمند اظهار داشت: در صورت عرضه برنامه های كوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت در عرصه اطلاع رسانی محیط زیست اعتبارات اختصاص خواهد یافت.
شافعی خطاب به كارشناسان روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: تنظیم عملكرد و فعالیت ها به نحوی باشد در انتها این فعالیت ها در پیشگاه خداوند رضایت خاطر داشته باشید.
وی خاطرنشان كرد: توجه به نتیجه در اقدامات اطلاع رسانی لزوم دارد و روابط عمومی سازمان می بایست در جهت اهداف سازمانی برنامه ریزی های موثری و اثرگذار داشته باشد.
در این نشست صمیمانه معاون سازمان حفاظت محیط زیست در جریان چالش ها و خواسته كاركنان روابط عمومی قرار گرفت و برای حمایت همه جانبه سازمان در عرصه اطلاع رسانی قول مساعد دادند.

1397/04/12
21:28:56
5.0 / 5
4675
تگهای خبر: حفاظت , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
persianrose.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پرشین رز محفوظ است

پرشین رز

گل و گیاه