آسمان صاف در بیشتر مناطق ایران طی هفته جاری

آسمان صاف در بیشتر مناطق ایران طی هفته جاری به گزارش پرشین رز مدیر كل پیشبینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از برقراری جو آرام و آسمان صاف در بیشتر مناطق كشور طی هفته جاری اطلاع داد.



احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینكه طی هفته جاری در بیشتر مناطق ایران جوی پایدار خواهیم داشت، اظهاركرد: در این هفته طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مركزی افزایش ابر و بارش های پراكنده پیشبینی می شود.

وی افزود: امروز ( ۲۵ خرداد) در شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، استان اردبیل و ارتفاعات البرز غربی در ساعات بعداً ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد پیشبینی می شود.

مدیر كل یش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه فردا (۲۶ خرداد) در كل كشور آسمان صاف خواهد بود، تصریح كرد: در ایام دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (۲۷، ۲۸ و ۲۹ خرداد) بارش پراكنده، گاهی رعد و برق برای مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مركزی پیشبینی می شود كه در روز چهارشنبه در سواحل غربی دریای خزر بارش پراكنده باران همراه با كاهش دمای حدود 3 تا 5 درجه سانتیگراد خواهد بود.

به گفته وظیفه، پنجشنبه (۳۰ خرداد) تنها در ارتفاعات البرز مركزی و شرقی بارش پراكنده خواهیم داشت.

این كارشناس سازمان هواشناسی در انتها در مورد وضعیت آب و هوایی تهران اظهار داشت: امشب، فردا و پس فردا (۲۵، ۲۶ و ۲۷ خرداد) آسمان تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. پیشبینی می شود كه دمای تهران طی دو روز آینده در گرم ترین و خنك ترین زمان به ترتیب به ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد و ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد برسد.




1398/03/25
17:06:54
5.0 / 5
4541
تگهای خبر: آب , باد , بارش , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
persianrose.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پرشین رز محفوظ است

پرشین رز

گل و گیاه