وزش باد شدید و گردوخاك در شرق كشور

وزش باد شدید و گردوخاك در شرق كشور پرشین رز: مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی، پدیده جوی غالب در شرق كشور طی سه روز آینده را وزش باد شدید خواند و اظهار داشت: همین طور در استانهای خراسان شمالی، ارتفاعات استان های البرز، تهران و سمنان رگبار پراكنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.


احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، اعلام نمود: از بعدازظهر و اوایل امشب(جمعه ) برای شمال آذربایجان شرقی، جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان، نیمه جنوبی فارس و نیمه جنوبی كرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود. همین طور در استانهای خراسان شمالی، ارتفاعات استان های البرز، تهران و سمنان رگبار پراكنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: طی روز جاری برای استان گلستان و شرق مازندران نیز رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. با نفوذ جریانات خنك شمالی طی هفته آینده، ضمن كاهش دما در این مناطق، دریای خزر مواج پیش بینی می شود.
مدیركل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: بعد ازظهر و اوایل شب فردا(شنبه ) در شمال آذربایجان های غربی و شرقی، جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان، نیمه جنوبی فارس و كرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت را شاهد خواهیم بود. همین طور در استان های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار پراكنده پیش بینی می شود.
ایشان سپس پدیده غالب سه روز آینده در شرق كشور را وزش باد شدید پیش بینی نمود و اضافه كرد: طی سه روز آینده، در شرق كشور خصوصاً منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاك را شاهد خواهیم بود.
وظیفه اشاره كرد: سواحل شرقی عمان نیز طی امروز و فردا، مواج خواهد بود.
وی با اشاره به وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: فردا (شنبه) هوای تهران صاف تا كمی ابری و در اواخر وقت وزش باد شدید خواهد بود. پیش بینی می شود كه بیشترین دمای تهران در این روز ۳۸ و كمترین حد دما ۲۹ درجه سانتی گراد باشد. همین طور پس فردا - یكشنبه ششم مرداد ماه - هوای تهران صاف تا كمی ابری خواهد بود و دمای تهران در این روز در بالاترین نقطه ۳۹ و در پایین ترین نقطه به ۲۸درجه سانتی گراد می رسد.
وظیفه هوای امروز تهران را صاف تا كمی ابری و در اواخر وقت همراه با وزش باد شدید پیش بینی نمود و افزود: امروز بیشترین دما در تهران 39درجه سانتی گراد و كمترین دما به 28 درجه سانتی گراد می رسد.




منبع:

1398/05/05
14:03:46
5.0 / 5
4429
تگهای خبر: باد , گرد و خاك , گل , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
persianrose.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پرشین رز محفوظ است

پرشین رز

گل و گیاه