تقدیر از سازمان محیط زیست

تقدیر از سازمان محیط زیست به گزارش پرشین رز از چهار نمونه دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در جمع ۲۹ دریایی نمونه سال ۹۶ در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی نقدیر گردید.



به گزارش پرشین رز به نقل از مانا، مراسم روز جهانی دریانوردی روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه با حضور وزیر و جمعی از مسئولان وزارت راه، نیروی دریایی ارتش و سپاه و نیروی انتظامی، شركت ملی نفتكش و سازمان بنادر و دریانوردی، معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل مركز همایش های بین المللی سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
شعار روز جهانی دریانوردی امسال طبق تأكید سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) «پیونددهنده كشتی ها، بنادر و مردم» است. حدود یك سوم مرزهای كشور آبی است، ۹۳ درصد از واردات و ۷۸ درصد از صادرات ایران از طریق بنادر صورت می گیرد. بیش از یك میلیون و ۵۰۰ هزار دریانورد روی كشتی ها و اقیانوس ها در سراسر جهان مشغول به كار هستند و بیش از ۸۵ تجارت جهانی ازطریق دریا صورت می پذیرد كه اهمیت كار دریانوردان را نشان می دهد. نقش و تلاش دریانوردان، برای توسعه پایدار در دریاها و برای از بین بردن فقر، نقش بنادر و حمل و نقل دریایی و به دنبال آن دارای اهمیت است.

در پایان مراسم روز جهانی دریانوردی از ۲۹ دریایی نمونه سال ۹۶ در بخش های مختلف تقدیر شد كه در این میان، از ۴ نمونه دریایی سازمان حفاظت محیط زیست به اسامی محمد هادی ثمن كارشناس بازنشسته محیط زیست دریایی به عنوان پیشكسوت نمونه دریایی، مهدی بلوكی كورنده رییس گروه اكولوژی دریا دفتر زیست بوم های دریایی به عنوان محقق و پژوهشگر نمونه دریایی، علیرضا یخكشی محیط بان منطقه حفاظت شده میانكاله به عنوان ایثارگر نمونه دریایی و محمد رستمی به عنوان فعال نمونه محیط زیست دریایی تقدیر شد.
 

1396/06/22
21:42:52
5.0 / 5
5413
تگهای خبر: محیط زیست , آب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
persianrose.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پرشین رز محفوظ است

پرشین رز

گل و گیاه