استانهای بارانی آخرین سه شنبه سال

استانهای بارانی آخرین سه شنبه سال پرشین رز: مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی كشور را طی دو روز آینده تشریح نمود.



احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: بر طبق آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز سه شنبه (۲۸ اسفند ماه) سامانه بارشی بر روی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مركزی، شمال غرب و شمال شرق كشور فعال خواهد بود و سبب بارش باران، وزش باد شدید موقتی و بارش برف در نقاط سردسیر و مرتفع خواهد شد و همین طور شدت بارش در استان های اردبیل، گیلان، گلستان و شمال خراسان شمالی است.

وی افزود: فعالیت این سامانه بارشی در روز چهارشنبه (۲۹ اسفند) همچنان در سواحل دریای خزر، اردبیل، نیمه شرقی آذربایجان شرقی، زنجان و استان های واقع در دامنه البرز مركزی شامل قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، قم و مركزی خواهد بود.

مدیر كل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی افزود: پنج شنبه (اول فروردین) فعالیت این سامانه بارشی محدود به شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مركزی و شمال شرقی كشور است. همین طور در روز سه شنبه (۲۸ اسفند) و طی روز چهار شنبه (۲۹ اسفند) نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود و طی این مدت دریای خزر مواج و طوفانی خواهد بود.

وظیفه درانتها به وضعیت جوی پایتخت اشاره نمود و اظهار داشت: برای تهران در روز سه شنبه (۲۸ اسفند) آسمان صاف تا كمی ابری گاهی وزش باد و با بیشینه و كمینه دمای ۱۶ و ۲ درجه سانتی گراد برای روز چهارشنبه (۲۹ اسفند) آسمان نیمه ابری در بعضی ساعات ابری گاهی بارش باران و وزش باد در پس از ظهر رگبار و رعد و برق با بیشینه و كمینه دمای ۱۴ و ۴ درجه سانتی گراد و برای روز پنچ شنبه (اول فرودین) آسمان صاف و كمی ابری گاهی وزش باد و با بیشینه و كمینه دمای ۱۵ و ۳ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.




1398/01/01
10:38:51
5.0 / 5
4541
تگهای خبر: باد , بارش , برف , گل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
persianrose.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پرشین رز محفوظ است

پرشین رز

گل و گیاه