هوای اراك در وضعیت قرمز

هوای اراك در وضعیت قرمز به گزارش پرشین رز مرکزی رئیس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای کلانشهر اراک اظهار داشت: هوای اراک در ساعت 10 بامداد امروز، هشتم بهمن ماه، در وضعیت قرمز قرار گرفته است.


علیرضا محرابیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آلودگی هوا کلانشهر اراک بیان کرد: بر طبق اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر اراک، متوسط شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۸ بامداد روز در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوای اراک طی ۲۴ ساعت گذشته عدد ۱۰۶ را نشان داد، اظهار نمود: آلاینده اصلی، ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون بوده است.
محرابیان با اعلان اینکه شاخص لحظه ای کیفیت هوا ۱۵۲ و ناسالم برای تمام گروه هاست، اظهار داشت: در ساعت ۱۰ بامداد وضعیت هوای اراک در وضعیت قرمز قرار گرفته است و شاخص کیفیت هوای اراک با آلایندگی ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون و دی اکسید گوگرد از ساعت ۱۰ بامداد امروز عدد ۱۶۳ را نشان میدهد که حاکی از ناسالم بودن هوا برای تمام گروه های سنی است.
رئیس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای کلانشهر اراک اظهار داشت: اراک هم اکنون ۴۰ روز ناسالم برای گروه های حساس و یک روز ناسالم برای تمامی گروه های سنی را پشت سر گذاشته است.




منبع:

1399/11/08
14:51:16
0.0 / 5
1154
تگهای خبر: آلودگی , ذرات معلق , كیفیت , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
persianrose.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پرشین رز محفوظ است

پرشین رز

گل و گیاه