سالاریه:

مشوق های خوبی برای اسقاط خودرو در نظر گرفته شده است

مشوق های خوبی برای اسقاط خودرو در نظر گرفته شده است به گزارش پرشین رز، رئیس سازمان نوسازی ناوگان حمل و نقل وزارت صمت اظهار داشت: خوشبختانه مشوق های خوبی برای اسقاط در نظر گرفته شد که هم برای مراکز اسقاط و هم دارندگان خودرو جاذبه دارد.



به گزارش پرشین رز به نقل از مهر، مراسم رونمایی از اقدامات و دستاوردهای دستگاه ها در دولت سیزدهم درباب کاهش آلودگی هوا، توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی درون شهری با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس سازمان نوسازی ناوگان حمل و نقل وزارت صمت و معاونین وزارت خانه های کشور و بهداشت بامداد دوشنبه ۲۱ خرداد ماه در سالن همایش های بین المللی محیط زیست برگزار گردید.
مهران سالاریه رییس سازمان نوسازی ناوگان حمل و نقل وزارت صمت، صدور سه گواهی اسقاط را همچون مشوق ها دانست و اظهار داشت: امسال ۶۰ هزار خودروی فرسوده اسقاط از چرخه ترافیک خارج شده است.
وی با اشاره به اینکه سال قبل ۷۱ هزار دستگاه خودرو اسقاط شد، اضافه کرد: امیدواریم امسال رکورد سال ۱۳۹۳ که بیش از ۲۸۰ هزار دستگاه اسقاط بود را بزنیم و به مرز ۵۰۰ هزار دستگاه برسانیم.
به گفته رییس سازمان نوسازی، برنامه های توسعه برای خودرو های برقی و استفاده از آن در حمل و نقل عمومی داریم که حالا شروع شده است.
سالاریه به مشکلات در عرصه اسقاط موتورسیکلت اشاره نمود و اضافه کرد: در این بخش خوشبختانه راهور همکاری بسیار خوبی با مراکز اسقاط دارد اما برای موتورسیکلت باید برنامه جدی توسط راهور جهت پیشگیری از شماره گذاری موتورسیکلت ها صورت گیرد و ما نیز با راهور همکاری خواهیم داشت.


منبع:

1403/03/22
11:12:42
5.0 / 5
192
تگهای خبر: آلودگی , برگ , بهداشت , حفاظت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
persianrose.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پرشین رز محفوظ است

پرشین رز

گل و گیاه